Life Is Us!

Csak egy mondat

2017. augusztus 22. 20:00 - Lifeisus

Avagy egy whiteblacklandi szőke nő mindennapjai

         

 

 

 

classroom.jpg

 

 

Kép: Pixabay

 

Kislányom: az lenne a legjobb, ha soha többet nem fognál ceruzát a kezedbe, mert amit csinálsz, az egy igazi esztétikai környezetszennyezés.

 

A tanító néni arca szigorú és barátságtalan volt. Mirella pedig csak arra gondolt, hogy most akkor el kéne ásnia magát nagyon sok ezer méter mélyre, hogy még egy vakonddal se találkozhasson. De szerencsére nem sokáig agyalt ezen, mert hirtelen kinyílt a szeme. 

 – Hú, szóval akkor ez mégse igaz – gondolta magában megkönnyebbülten. Na szóval akkor nem a suliban vagyok, Margaret néni sincs itt, és remélem sehol sincs, ahol én szándékozom lenni. Kedves Univerzum: üzenem, hogy legközelebb inkább arról szeretnék álmodni, hogy elkap egy nagy polip, a karjai közé fog, és vámpírfogai vannak, amelyekkel apró darabokra marcangol. Ez egy egész kellemes kis álom lenne. 

Margaret néni meg ugye maga volt a valóság. Az űber-kegyetlen valóság. Ennek a mondatának pedig mágikus ereje volt. Onnantól kezdve amikor csak tehettem, jó messzire elkerültem a színesceruzát és társait, én, aki azelőtt éltem-haltam a rajzolásért, és mindig kifestőt kértem ajándékba. A képeket persze továbbra is szerettem, de egy komoly elvárásom volt velük kapcsolatban: ne nekem kelljen készítenem őket. 

Na jó, később azért fényképezgettem. És azon a grillpartin is nálam volt a fényképezőgép. Basszus, mennyi kaja volt ott! Ha csak rágondolok, az már kész hízókúra. Mondjuk, akkoriban a kilók érdekeltek a legkevésbé. Az viszont jó kis kihívás volt, hogy lefényképezzem azt a sok finomságot. Összeállítani egy grilltálat úgy, hogy mindegyik fajta ott fellelhető eledel látszon rajta… Hát, nem volt egyszerű.

 

 

grill-plate.jpg

 

 

Kép: George Alexander Ishida Newman/Flickr

 

De úgy látszik, megérte vele foglalkoznom. Mert Raymund, az a dumagép ránézett, és csak ennyit mondott: „hát öregem, te egy szuperkreatív csaj vagy!” Emlékszem, ez jutott eszembe, amikor elkezdtem a webgrafikus tanfolyamot. Biztos voltam benne, hogy a honlapjaim is úgy fognak kinézni, mint akkor az a tele tányér. Na igen, és az is csak egy mondat volt!                           

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a posztot. Ha tetszett, szeretettel várlak a Facebookon is. Ha pedig hírlevelet szeretnél kapni, küldj egy emailt a lifeisusblog@gmail.com címre, és a tárgyba írd oda, hogy hírlevelet szeretnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeisus.blog.hu/api/trackback/id/tr7912765748

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csak egy mondat 2018.05.25. 06:35:39

                    Kép: Pixabay   Kislányom: az lenne a legjobb, ha soha többet nem fognál ceruzát a kezedbe, mert amit csinálsz, az egy igazi esztétikai környezetszennyezés.   A tanítónéni arca szigorú és barátságtalan volt. Mirella ped...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása