Life Is Us!

Szállj, szállj jó messzire!

2017. április 16. 20:00 - Lifeisus

Avagy egy whiteblacklandi szőke nő mindennapjai

  

 

 

 

 

 

laptop.jpg

 

 

Kép: Robert/Flickr

 

 – Az élet ultra-nehéz, ha az ember dolgozik és tanul egyszerre – ez járt Mirella fejében már napok óta. 

 

Na de ki is az a Mirella? Itt megtudhatod.

 

Főleg azóta gáz a helyzet, mióta a házi feladat egyre több és egyre nehezebb. Az rendben van, hogy szeressük a kihívásokat, meg teher alatt nő a pálma stb. De az már túl nagy teher, hogy emellett munkába kell járnom! Épp mire rájövök egy-egy feladat megoldására, már nemsokára kell rohannom dolgozni. Ez borzasztó! Van, aki szerint üdvös lett volna már a gimi után jobban meggondolnom, hogy mit akarok csinálni. Oké, majd a következő életemben okosabb leszek!

A mostanit viszont gyakorlatilag a számítógép mellett töltöm. Ill. a laptopommal az ölemben, hogy egészen pontos legyek. Az izgalmas látnivalót a weblaptervek biztosítják számomra. Meg a Jennyféle ruhaanyagok, amelyekkel jelenleg tele van a szobám.

 

 

cloth.jpg

 

 

Kép: Pixabay

 

Na jó, alapvetően megértem a barátnőmet. Túl nagy szája van ahhoz, hogy rendes állása lehessen, az iparművészkedés pedig mindig is jól ment neki. Csak hát azért az, hogy minden anyagot idehord… Oké, bízzunk benne, hogy tényleg csinál nekik helyet a saját lakásában. 

Én viszont baromira fáradt vagyok. Az utóbbi időben tényleg nehezebben bírom a kiképzést. Fááradt vagyoook. Nagyon áálmos vagyook.

 

 

Hát én meg hol vagyok? Hogy kerültem erre a virágos rétre? És kik ezek a csajok? Milyen érdekes: mindegyiküknek más színű a ruhája. És milyen vidáman táncolnak! 

Az én kezemben pedig egy jó nagy tégla van. Hogy került ez hozzám? Soha életemben nem vettem a kezembe ilyesmit! Ezek a lányok azt szeretnék, hogy menjek oda hozzájuk? Igen, azt akarják, hogy táncoljak én is velük. Ez tök szuper, csak ne lenne nálam ez a rohadt tégla! Tudjátok mit, szépen elhajítom, és kész!

 

 

Hoppá: mi történt? Mit keres a laptopom a ruhaanyagkupacon? Mi ez az egész? 

Lehet, hogy valami nagyon furát álmodtam? Igen, volt virágos rét, meg táncoló lánykák, meg egy nagy tégla a kezemben… Csak nem szegény laptopom volt az a tégla? 

Gyorsan nézzük meg, hogy egyáltalán működik-e! Hát, úgy tűnik, hogy igen. Még szerencse, hogy ezekre az anyagokra esett. Jenny biztos jót fog derülni, ha megtudja, hogy az ő cuccai mentették meg a számítógépem életét. Mondjuk, az se semmi, hogy pont azokra dobtam. Nyilván mákom volt. Vagy mégse? Valószínűleg egyszer már találkoztam az őrangyalommal. Lehet, hogy az előbb eljött hozzám?  

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a posztot. Ha tetszett, szeretettel várlak a Facebookon is. Ha pedig hírlevelet szeretnél kapni, küldj egy emailt a lifeisusblog@gmail.com címre, és a tárgyba írd oda, hogy hírlevelet szeretnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeisus.blog.hu/api/trackback/id/tr2412426593

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szállj, szállj jó messzire! 2017.05.02. 03:38:24

                 Kép: Robert/Flickr    – Az élet ultranehéz, ha az ember dolgozik és tanul egyszerre – ez járt Mirella fejében már napok óta.    Na de ki is az a Mirella? Itt megtudhatod.   Főleg azóta gáz a helyzet, mióta a házifelad...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása