Life Is Us!

A szőke nő és a béka

2017. március 12. 20:00 - Lifeisus

Avagy egy whiteblacklandi szőke nő mindennapjai

 

 

 

 

 

frog.jpg

 

 

Kép: Pixabay

 

 – Házi feladat: na, ez az a szó, amit sohase szerettem – gondolta magában Mirella.

 

Na de ki is az a Mirella? Itt megtudhatod.

 

Amúgy meg ilyen agyament ötlete is csak az én tanáromnak lehet. Hogy rakjunk ki a honlap közepére egy virágot, aminek mindegyik szirma más színű? Ja, és persze mindezt úgy, hogy azért a szöveget is el lehessen olvasni mellette! Mondjuk, én mindig is sejtettem, hogy ez az ember nem normális, de most már száz százalékig biztos vagyok benne! Na mindegy, kapja meg, amit akar. Én meg szerezzem meg a papírt, hogy elvégeztem a tanfolyamot, aztán remélhetőleg csak akkor látom ennek a baromnak a fejét, amikor piros hó esik. Tényleg, ha már itt tartunk, mondjuk legyen az első szirom piros.

Na ésakkor még egy szirom, meg még egy, meg még egy… Ééés kész vagyok! Szóval nincs más hátra, mint az, hogy feltöltsem a weblapra eme csodás alkotásomat. Ééés már fenn is van! Na nee! Ez most komoly? Én nem lehetek ennyire hülye! Hát, pedig de! Úgy látszik annyira bejött nekem a piros szín, hogy két szirom is megkapta!

Én pedig a nem felelt meg minősítést kapom meg, ha nem törlöm ezt innen le gyorsan. Ill. csak törölném. Most komolyan: ezzel a programmal hogy lehet törölni? Az órán nem vettük, így azt hittem, hogy tök egyszerű, de egyáltalán nem tűnik annak. Akármit is csinálok, ennek a szarnak esze ágában sincs eltűnni a képernyőről! És nem, és nem, és nem, és nem! Egészen egyszerűen nem történik semmi!

Mondjuk, azért tudok egy tuti biztos megoldást. Egyszerűen le kéne törölnöm ezt a kurva honlapot és kész! Igen, ezt kellene tennem!

Na jó, úgy látom, már kezd elszabadulni a pokol. Azt hiszem, jobb lesz, ha egy kicsit hanyagolom a projektet, mert a végén még tényleg letörlöm ezt a lapot, pedig félig már kész van. Inkább megnézek egy pár rajzfilmet, attól talán megnyugszom!

 

Na, jó volt ez a kis lazulás, most már sokkal nyugisabb vagyok. Az a kis béka pedig egyszerűen hihetetlen volt! Túl magas volt a kerítés? Na és? Őt ez egy kicsit se érdekelte. Először felugrott a szemeteskukára, és úgy már át tudta ugrani. És milyen boldog volt, amikor sikerült megoldania ezt a problémát!

 

 

frog2.jpg

 

 

Kép: Pixabay

 

Nekem meg nyilván sokkal több eszem van, mint egy levelibékának! Úgyhogy nézzük csak meg újra ezt a virágot!

Ééés nemsokára egy új virág költözött Mirella honlapjára a lehető legkülönbözőbb színű szirmokkal és alatta egy kis zöld békával.  

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a posztot. Ha tetszett, szeretettel várlak a Facebookon is. Ha pedig hírlevelet szeretnél kapni, küldj egy emailt a lifeisusblog@gmail.com címre, és a tárgyba írd oda, hogy hírlevelet szeretnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeisus.blog.hu/api/trackback/id/tr1812318879

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A szőke nő és a béka 2017.03.13. 03:37:09

              Kép: Pixabay    – Házi feladat: na, ez az a szó, amit sohase szerettem – gondolta magában Mirella.   Na de ki is az a Mirella? Itt megtudhatod.   Amúgy meg ilyen agyament ötlete is csak az én tanáromnak lehet. Hogy rakjun...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása