Life Is Us!

Csak azért is vidám játék!

2017. szeptember 17. 20:00 - Lifeisus

  

 

 

 

cheerful-game.jpg

 

 

Kép: Pixabay

 

Ez nem az én napom, kb. olyan vagyok, mint a mosott szar. Az idő is olyan, mint a kedvem. Ultra-borús az ég, időnként potyog belőle valami szir-szar, amit igazából még csak esőcseppnek se lehet nevezni.

 

Az eléggé nedves, hideg idő mintha a csontjaimba hatolna. Persze mindez csak rátesz egy lapáttal az űber-szar helyzetre, hiszen az ember még a ragyogó napsütésben se repdes az örömtől, ha egész nap egy csomó energiavámpír szívja a vérét, és táncol az idegein. És egy pesti paneldzsumbuj alapból nem az a hely, ahol túl sokat lehet gyönyörködni a természet szépségeiben.

De nem, én most nem ott vagyok. Csak azért is máshol vagyok, és kész, méghozzá egy gyönyörű szép, zöld réten! És nem ám egyedül, hanem egy jófej kutyussal, aki imád játszani. És persze imádja, ha labdát dobok neki. Boldogan hozza vissza, azaz inkább tereli. Szóval a lábával passzolja oda nekem; ez nagyon vicces. Ezzel természetesen mosolyt csal az előbb még nagyon is morcos fejemre. Nagyszerűen szórakozom vele. Feldobom a bogyót a levegőbe, aztán elkapom, és elhajítom neki. Ő pedig már szalad is utána, mint a villám.

 

 

cheerfulness.jpg

 

 

Kép: Pixabay

 

Na jó, ez egyelőre csak álomkép, bár kétségtelenül nagyon szép álom. Ám egyáltalán nem amolyan „Jaj de jó lenne, ha megtörténne!” típusú álmodozásról van szó, azzal én már szakítottam. Erről a jelenetről pontosan tudom, hogy meg fog történni. El fogom hagyni a paneldzsumbujt, és kutyusom is lesz, akivel jókat fogunk játszani. Szóval most már a lelki szemeim előtt lebegő képek a céljaimról szólnak, amelyeket el szeretnék érni. Nagy haladás ám ez, a pár évvel ezelőtti énem ugyanis nem lett volna képes ilyesmire.

És nem csak az agyamat tréningezem ám. A bogyókkal is gyakorlom a dobást, úgyhogy ha jön a kutyus, már szuper ügyes leszek. De ami talán még ennél is fontosabb, hogy ez nagyon jót tett a testbeszédemnek, amit régebben csak azzal a bizonyos négybetűs szóval lehetett jellemezni. Na de a lúzeréletnek egyszer s mindenkorra vége! Oké, most is vannak szar napjaim, de biztosan tudom, hogy számomra új élet kezdődik.  

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a posztot. Ha tetszett, szeretettel várlak a Facebookon is. Ha pedig hírlevelet szeretnél kapni, küldj egy emailt a lifeisusblog@gmail.com címre, és a tárgyba írd oda, hogy hírlevelet szeretnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeisus.blog.hu/api/trackback/id/tr612829664

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csak azért is vidám játék! 2017.09.24. 10:46:16

             Kép: Pixabay   Na, ez nem az én napom volt; kb. olyan vagyok, mint a mosott szar. És az idő is olyan, mint a kedvem; ultraborús az ég, időnként potyog belőle valami szir-szar, amit igazából még csak esőcseppnek se lehet nevezni. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása